Popular Posts

Ηellenicpride - Elnews

Ενοπλες Δυναμεις - Ελλαδα - Ελληνισμος - Κυπρος - Βαλκανια - Ειδησεις - Επικαιροτητα - Αποκαλυψεις

Blogger news

Blogroll

Blogger templates

You are here: Home / , ΥΠΕΡΗΦΑΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΝΕΑΡΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ: ΕΙΜΑΙ 100% ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΡΕΙΟ ΗΠΕΙΡΟ, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΚΑΙ Η ΡΙΖΑ ΜΟΥ !!! (ΒΙΝΤΕΟ)

ΥΠΕΡΗΦΑΝΗ ΔΗΛΩΣΗ ΝΕΑΡΟΥ ΚΑΛΛΙΤΕΧΝΗ: ΕΙΜΑΙ 100% ΕΛΛΗΝΑΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΒΟΡΕΙΟ ΗΠΕΙΡΟ, ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΑΙΜΑ ΚΑΙ Η ΡΙΖΑ ΜΟΥ !!! (ΒΙΝΤΕΟ)

| No comment
Την αυτονόητη διαφορά (που για κάποιους προοδευτικούς είναι... δυσδιάκριτη) ανάμεσα στους αλβανούς και τους Έλληνες της Βορείου Ηπείρου ξεκαθάρισε ο νεαρός καλλιτέχνης Κωνσταντίνος Κουφός.

Ράπισμα για την "πολιτική ορθότητα" των καναλιών ήταν η υπερήφανη δήλωση του νεαρού καλλιτέχνη, ο οποίος ξεκαθάρισε: "Δεν έχω δηλώσει ποτέ ότι είμαι από εκεί πέρα από την συγκεκριμένη χώρα (Αλβανία). Είμαι Έλληνας 100% από την Βόρειο Ήπειρο! Δεν ξέρω αν καταλαβαίνετε την διαφορά της Β. Ηπείρου από την Αλβανία... Δεν μπορώ να αλλάξω το αίμα μου και την ρίζα μου που είναι από την Βόρειο Ήπειρο και είμαι 100% Έλληνας!"
Οι γονείς του Κωνσταντίνου Κουφού κατάγονται από την ελληνική Δρόπολη της Βορείου Ηπείρου και ο ίδιος γεννήθηκε στους Αγίους Σαράντα.
Η δήλωση του για τις ρίζες και το ελληνικό αίμα του είναι ένα λαμπρό παράδειγμα και ένα ηχηρό χαστούκι στους εθνομηδενιστές.
xryshaygh.com